måndag 11 juli 2011

Dag 6 av 7 under PEPPVECKAN: Harry

Under söndagskvällen den 10 juli var det dags för den näst sista händelsen under Uppsala Slug Clubs peppvecka inför den sista filmen. Det skulle bli sista striden-lajv mellan Hogwarts och Dödsätarna vid domkyrkan. Tyvärr var det bara jag där så det blev inget av :( Men jag cyklade hem till Adam istället, och jag har goda nyheter! Harry är inte längre en Horcrux/horrokrux! Och det var Voldemort som förgjorde den delen av sin själ!

Nu är det bara Nagini kvar och henne tar vi hand om imorgon! Då är det dags för den planerade Harry Potter-karnevalen! Själv ska jag ha Potter-film-maraton så jag kommer tyvärr inte, men om någon gör det så fotografera och skriv en rad till mig eller två om hur det gick så lägger jag det här på bloggen :)

Harry mötte sitt öde i skogen.

Efter att ha tagit kål på Harry flydde Voldy på cykel.


© Louise Lupin 2011


Inga kommentarer: