lördag 2 maj 2009

Officiell HBP trailer

Innan du fortsätter läsa vill jag ge dig en varning.
Om du är en av de som anser att filmerna inte har något att göra med böckerna, om du hellre spyr än ser Steve Kloves version av J. K. Rowlings böcker och om du ser filmerna om Harry Potter enbart för att ha något att klaga på så ska du ta åt dig av mitt följande råd. Scrolla snabbt ner till nästa inlägg och undvik att läsa eller överhuvudtaget se på det som finns i detta inlägg.
Om du däremot är en av de som älskar allt som har med fröken Jo's värld att göra så vill jag ge dig en annan varning. Andas. Försök att ta det lungt. För om du inte redan har sett det som finns i detta inlägg kommer du att få en rejäl squee-attack!

En officiell, lång trailer släpptes för ett tag sedan till filmatiseringen av boken Harry Potter och Halvblodsprinsen. Filmen, som också kommer att heta Harry Potter och Halvblodsprinsen (vilket kan förkortas till HBP), kommer att ha sin internationella premiär den 15 juli. Det finns en möjlighet till att vi här i Sverige inte kommer att få se filmen förrän två dagar senare, den 17 juli.
Jag tror att detta är den första officiella trailern vi fått av Warner Bros. Det betyder att det här kan vara den trailern som kan hamna att spelas innan vissa filmer på biografer runt om i världen.



Fler alternativ till hur du vill se denna trailer hittar du i följande länk. Där finns även olika möjligheter till nedladdning. http://www.the-leaky-cauldron.org/2009/4/16/now-online-the-full-trailer-for-harry-potter-and-the-half-blood-prince

Om du ser något som jag har skrivit som inte stämmer eller liknande så ber jag om ursäkt. Jag hänvisar till The Leaky Cauldron för all information. Tycker du att jag har misstolkat deras fakta, så får du helt enkelt ignorere mina inlägg på denna sida och leta upp all information du vill ha på leakynews.com.

Inga kommentarer: